نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

هواداران برای حمایت از تیم شهرخودرو به ورزشگاه بیایند

  • کد خبر: ۱۶۳۸۳
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
هواداران برای حمایت از تیم شهرخودرو به ورزشگاه بیایند
سرمربی شهرخودرو خراسان گفت: از دکتر حمیداوی تشکر می‌کنم که به من و کادرم اعتماد کرد، امیدوارم با نتایج خوب از این آزمون، روسفید بیرون بیاییم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سر‌آسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: ابتدا باید ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) را تسلیت بگویم. از دکتر حمیداوی، هیات‌مدیره، مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه باید تشکر کنم که به من و دستیارانم در این شرایط خاص اعتماد کردند. امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم با تلاش و جدیت، به نتایج خوبی دست یابیم و روسفید از این آزمون بیرون بیاییم.

وی افزود: در بازی‌های پلی‌آف آسیایی، شرایط خاصی را تجربه کردیم. بازیکنانم برای مردم خراسان حماسه‌آفرینی کردند و علیرغم مسائل عجیبی که رخ داد، به نتایج مطلوبی رسیدند. هم‌قسم شدن و همدلی میان بازیکنان، کادرفنی و باشگاه، نتیجه خوبی را به ارمغان آورد و تیم به مرحله گروهی رسید.

سرآسیایی در خصوص بازیکنان جدید تیمش گفت: ۵ روز قبل از بازی‌ها باید لیست را به AFC تحویل می‌دادیم و زمانی با قاضی و میروسلاو به توافق رسیدیم که دیگر لیست ارسال شده‌بود.

سرمربی شهرخودرو گفت: در بازی با السیلیه ضربه بدی به دوقلوی پای صادقی خورد، با این وجود او تمام تلاشش را به کار بست و به بازی ادامه داد، اما در نهایت با ضربه بعدی بازیکن السیلیه، مجبور شدیم او را تعویض کنیم. در این سه روز ریکاوری خوبی داشته و انشالله می‌تواند به تیم کمک کند.

سرآسیایی گفت: در هر دو جبهه می‌خواهیم قاطع و محکم بجنگیم. نمی‌خواهیم در هیچ‌کدام از پیش‌بازنده باشیم. هم باشگاه و هم کادرفنی، در تلاش و تکاپو برای برنامه‌ریزی مدون، برای ۳۰ روز آتی هستند. در ۳۰ روز باید ۷ بازی برگزار کنیم و شرایط سختی داریم، اما با تکیه به پشتکار و همت بازیکنان و با برنامه‌ریزی درست و حمایت هواداران، سعی می‌کنیم به بهترین نتایج ممکن دست یابیم.

وی گفت: در ساعات آخر نقل‌وانتقالات هدایت تیم را برعهده گرفتم. از ۳ سهمیه، میروسلاو و قاضی را جذب کردیم. یک جای خالی داریم، در یکی دو پست هم مشکل داریم. نیاز مبرمی به گلر داریم. با بررسی‌هایی که خواهیم‌کرد، بهترین تصمیم را می‌گیریم.

سرآسیایی در خصوص جدایی چوچو گفت: فکر می‌کنم دیگر دل او با ما نبود. اگر توانستیم در این ۶ سال به موفقیت نسبی دست یابیم، به خاطر همدلی بوده‌است. اگر احساس کنیم حتی یک سلول بازیکنی هم با تیم نیست، اجازه نمی‌دهیم چنین تفکری خللی در تیم وارد کند. در یکی دو بازی هم می‌شد تعویضش کنم، اما احساس کردم او آن پالس مثبتی که تیم نیاز داشت را در خود نداشت و ترجیح دادم به جای چوچو از بازیکنی جوان استفاده کنم.

سرمربی شهرخودرو گفت: برنامه فشرده‌ای را در روز‌های اخیر پشت سر گذاشته‌ایم. خستگی ناشی از بازی‌های فشرده پلی‌آف این روز‌ها با ما بود، البته که کادر پزشکی و ماساژور‌ها تلاش زیادی کردند، اما هنوز خستگی در ساق بازیکنانم وجود دارد. مصدوم و سرماخورده هم داریم، اما این‌ها دلیل نمی‌شود قول و قرارمان را فراموش کنیم. بچه‌ها انرژی خوبی دارند و به خوبی می‌دانند سخت‌ترین بازی فصل ما فردا مقابل ماشین سازی رقم می‌خورد. باید فردا مهر تاییدی بر استمرار راه خود در لیگ بزنیم.

وی افزود: وقتی سوت آغاز بازی زده می‌شود، خیلی از مسائل فراموش می‌شود و تاثیرگذار نیست. به مسائل مربوط به ماشین توجهی نمی‌کنیم و می‌دانیم که حریف نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرده و کار سختی مقابل این تیم داریم.

سرمربی شهرخودرو در خصوص تغییر و تحولات شهرخودرو در تعطیلات خاطرنشان کرد: باید از زحمات یحیی گل‌محمدی دز تیم شهرخودرو تشکر کنم. چیز‌های زیادی از یحیی یاد گرفتم. فکر می‌کنم که شرایط تیم در آن زمان به شکلی بود که می‌خواست تیمی منسجم برای نیم‌فصل دوم ببندد. قطعا یحیی می‌خواست تیمی مقتدر ببندد و اگر بازیکنی از ما جدا شد، قطعا یار جایگزینی هم برای او در نظر گرفته‌شد، اما رفتن یحیی چند روزی همه را درگیر کرد. در خصوص جدایی منادی باید بگویم مشابه با چوچو نمی‌خواهیم بازیکنی را به زور نگه داریم. منادی به دنبال بازی در تیمی بود که به وی بازی بیشتری برسد.

سرآسیایی گفت: مرادمند محروم است. ۴، ۵ بازیکن تیم هم به خاطر تغییرات آب‌وهوایی که این روز‌ها به واسطه سفر‌های متعدد داشتیم، سرما خوردند که امیدوارم به بازی فردا برسند.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به اهمیت حضور هواداران شهرخودرو گفت: انرژی مضاعفی از حضور هواداران می‌گیریم. همیشه از آن‌ها خواسته‌ایم یار دوازدهم ما باشند. من از هواداران خوب فوتبال خراسان و شهرخودرو که دل‌شان از نتایج اخیر در آسیا شاد شده، خواهش می‌کنم برای تجلیل از زحمات بازیکنانم به ورزشگاه بیایند و انرژی بزرگی به ما بدهند.

سرآسیایی در خصوص لباس‌های تیم شهرخودرو گفت: اتفاق خوبی امسال افتاد که قراردادی ۲ ساله به همت علیپور، قائم‌مقام باشگاه با جعفری، نماینده آل‌اشپورت بستیم. این کار از نظر شخصیتی به تیم و کیفیتی به مباحث درون زمین، کمک زیادی کرد. تنها مشکلی که ماداشتیم، به خاطر رسیدن به موقع این لباس‌ها بود‌ که یحیی هم ۲ ۳ بار در این خصوص صحبت کرد. با وجود اینکه اکثر رقبای ما با برندهای معتبر جهانی مثل آدیداس و نایک بازی می کردند، اما ما توانستیم با آل‌اشپورت سرمان را بالا بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->